Podul Constanța rămâne în continuare o sabie a lui Damocles ce atârnă, practic, într-un fir de păr asupra capetelor miilor de bucureșteni și ilfoveni care trec prin pasajul rutier de sub podul de cale ferată, zilnic.
În mai multe locuri, betonul s-a măcinat și lasă la vedere armăturile de fier ale podului. Mai multe bucăți de tencuială și sfărâmături atârnă deasupra participanților la trafic, lăsând impresia deprimantă a unui leș în putrefacție de pe care se desprinde carnea.
Atât primarul general, Gabriela Firea, cât și edilul Sectorului 1, Daniel Tudorache, spun că au bani atât pentru a consolida podul de cale ferată, cât și pentru a lărgi la câte trei benzi pe sens pasajul rutier de sub pod.
Mai mult decât atât, încă din luna mai a acestui an, Consiliul General al Municipiului București a adoptat o hotărâre prin care cere trecerea podului de cale ferată în administrarea Primăriei Capitalei, pentru a se putea demara investiția. În plus, în bugetul pe acest an al Municipalității au fost prevăzuți bani în acest sens.
Numai că Ministerul Transporturilor și SN CFR nu au dat nici un răspuns, deși există o comisie mixtă, din care fac parte reprezentanți ai Ministerului, ai companiei și ai Primăriei Capitalei și ai celei a Sectorului 1, care comisie activează intens pentru rezolvarea problemei.
Între timp, podul continuă să se deterioreze.
Articolul complet poate fi citit pe bucurestifm.ro